Elu teises linna servas

Tahaks alustada klassikaliselt, et saatuse tahtel veedan mõne nädala oma kodulinna teises servas, kuid aus ja õiglane oleks alustada nii…

Omal soovil ja vastutusel elan mõned päevad teises kohas, et inimesed saaksid anda endast parima neile antud rollides meie elus. Praegu olen ma õnnelik, et sellise otsuse tegin. Eks aeg näitab, kas see mõjub ka teistele osalistele samamoodi. Tahtsin seda otsust tehes pakkuda parimat nii endale kui oma lähedastele.

Omast kodust eemal olles, sai tõeks kuulus lause – võõrsil on hea, aga kodus kõige parem. Nii mõnigi päev mõtlesin, et minu praegune peavari ei ole üldse see, mida oma unistustes ette kujutan. Tahtsin kogu aeg midagi muud ja uut ja paremat. Nüüd näen ka enda kodukese häid külgi. See pole küll minu unistustekodu, aga praegu olen ma sellega rahul. Ja ma olen valmis asuma elama kohe uues kohas, kui see minu juurde jõuab.

Tänase päikesepaistelise ilmaga võtsin enda jaoks aega ja läksin kõndima. Nagu ikka, fotoaparaat kaasas, et seda ilu ja võlu jäädvustada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

