Klaas vett

401069_525691324133172_1154029618_nPsühholoog kõndis mööda ruumi ringi, samal ajal auditooriumile stressiga toime tulemisest rääkides. Ta tõstis veeklaasi ja kõik arvasid, et neilt küsitakse „kas see klaas on pool tühi või pool täis?“. Selle asemel aga psühholoog naeratas ja küsis: „Kui raske on see klaas vett?“

Vastusteks öeldi kõikvõimalikke suurusi alates 230g-st kuni 600g-ni.

Psühholoog vastas: „Täielik kaal ei loe. See sõltub sellest kui kaua ma seda hoian. Kui ma hoian seda ühe minuti, siis see ei ole mingi probleem. Kui ma hoian seda tund aega, siis mul hakkab käsi valutama. Kui ma hoian seda ühe päeva, siis muutub mu käsi tuimaks ja halvatuks. Igal juhul, klaasi raskus ei muutu, aga mida kauem ma seda hoian, seda raskem on seda hoida. Stress ja muretsemine elus on nagu see klaas vett. Stressa ja muretse mõnda aega ja midagi ei juhtu. Stressa ja muretse natuke kauem ja sul hakkab valus. Ja kui sa stressad ja muretsed terve päev, siis tunned sa ennast halvatuna ja ei suuda midagi teha.”

Ära unusta klaasi käest panna!

Lisa kommentaar

