Fotojaht – tants

Olles kogu elu tantsuga tihedalt seotud, ei leidnud ma siiski eriti palju pilte tantsudest. Põhjus võib olla suuresti see, et ma olen ise alati esimesena tantsupõrandal ja nii suures hoos, et jäädvustamine lähebki meelest ära. 😀

Siiski on mul üks klõps teistest tantsijatest.

DSC00343

 

Olen väga tänulik oma klassijuhatajale, kes terve meie klassi  – 39 last – 5.-8. klassini pani peotantsu tantsima. Sealt ma selle tantsupisiku ja -armastuse ilmselt saingi. Kuidagi ei jää minu jalg küll paigale, kui vähegi muusikat kuulda on. 😉

Viimati keerutasin jalga naisrahvatantsurühmas ja sealt ka 2 pilti, mis pole minu enda tehtud, kuid pildil olen küll. 😀

088015161e23a5

086155669a3dc7

 

 

 

 

 

 

 

Esimene pilt on Tartu Europeade ajal tehtud ja teine I Eesti naiste tantsupeol 2011a.

Teiste tantsud

3 thoughts on “Fotojaht – tants

  1. Köögikata ütles:

    Vot jah, mul on küll ka pilte mu oma tantsudest, aga siis on ikka kaamera kellegi teise käes olnud.
    Aga esimesel pildil on tõeliselt hoogne tants käimas ja viimane võlub oma kujundiga.

Lisa kommentaar

