Fotojaht – tuulest viidud

Tuul mulle meeldib, eriti talvel ja siis, kui ta on juba tormiks tõusnud. Vastutuult läbi kõrvuni hangede sumada on parim mälestus, mis mul mäletada on seoses tuulega. 🙂 Pilti sellest kahjuks pole, aga tunne on.

Suvisest tuulest on kaks võtet – rand on sama, juunikuu on sama, laps on sama, isegi üle lainete hüppamise mäng vist sama, ainult aasta on vahet. Seekord siis soeng, mille kohta võib küll öelda “tuulest viidud”. 😉

DSC01065

IMG_0729

 

 

Ja sõna-sõnalt “tuulest viidud” leidis aset paar päeva tagasi 😀

DSC08130Tuulest viidud teistelgi

15 thoughts on “Fotojaht – tuulest viidud

  1. jep, alles see oli, kui võis paljajalu rannas sulistada. Juukseid tuulutada 🙂 Mõnusad meeleolukad pildid…

  2. mis ranna, tahame suve tagasi !

  3. Kuna elan mere ääres ja siin on pidevalt tuuline, siis aeg-ajalt lausa vihkan tuult 🙂 Sinu mereäärsed pildid on aga ikkagi vahvad 😉

  4. MyHarrysCurls

    Väga meeleolukad pildid. Kahju, et silmapiir on paigast ära. Mul juhtus seda kogu aeg, aga kui panin ruudustiku eelvaatele peale, oli asi korras! Soovitan, muidu vöib pärast mönest heast pildist ysna kahju olla…
    TwD

    • Aitäh, heade soovituste eest! Ruudustikust ei tea ma midagi ja ei osanud isegi vaadata, et silmapiiril miskit viga oleks.. 😀 Järelikult tuleb õppida!

      • Ma ka ei teadnud, et mu kaameras see abivahend olemas on, tuleb lihtsalt menyyd läbi otsida. See ruudustik on “kolmese seadus” (vabatölge) e. rule of thrids, mis annab pildikompositsiooni reeglid ette. Mina kasutan horisontaaljooni silmapiiri öigeksajamiseks, aga muidu neist reegleist niiväga ei hooli, vahel on just huvitav neid rikkuda 🙂
        http://digital-photography-school.com/rule-of-thirds

  5. MyHarrysCurls

    Vabandust, ma saan ainult selliselt (ja ainult seekord) kommenteerida, sest WP-ga on raskusi, G+ millgipärast ei vöta vedu.
    (MyHarrysCurls on lapselaps, kes unustas ennast minu arvutis Fb kontost välja logida :))
    TwD

  6. Mulle ikka väge meeldib see lehe pilt. Ohjahh. Mis suve me tagasi tahame, talv juba käes, meil esimene lumigi see aasta sulanud 😉

  7. Ma pööran-keeran oma fotosid ikka tihti kodus arvutis paikka. Kasutan picasat, sikutan selle arvutisse ja nii jagan pilte netti ka, kust omakorda hea neid bloggise lisada.

    • Tänan lahke õpetuse eest! Kasutan Picasat küll, aga ju mul pole siis seda fotograafile vajalikku “head silma”, mis märkaks pildil pisiasju. Mina teen klõpsu ära, et emotsioon, hetk, meeleolu jääks meenutamiseks pildile.

  8. http://picasa.google.com/
    Ühtlasi oleks hea omaga google kontot (sama mis picasa) ja sealt pilte jagada maailmale või siis kinnistesse albumistesse. bloggeril on picasaga ühendatud, Aga see WP, ei pannud kohe tähele 😉

  9. Mina keeran ka arvutis, kui on viltu läinud. Photoshopis.
    Aga pildid on sellegi poolest väga head.

Lisa kommentaar

