Fotojaht – muusika

Muusika on mind saatnud, aidanud, lohutanud, toetanud, rõõmustanud, rahustanud…. igal elada antud päeval. Muusika heliseb minu ümber ja minu sees kogu aeg. Mina olen see, kes tänavalgi liikudes alatasa vaikselt meloodiat mõmiseb. ;)Naudin teiste saavutusi ja aeg-ajalt loon ka ise. Pildistada on seda muidugi keeruline, vähemalt minu jaoks.

Täna hommikul kuulsin tütre toast pilliharjutamise helisid enne muusikakooli. Ja nii ta unisena pildile jäigi koos looga “Oo, mu kallis Clementine!” 🙂DSC08863

Heliseb teistelgi

7 thoughts on “Fotojaht – muusika

  1. tegelinski ütles:

    Kunagi ammu-ammu oli laul “OO mu kallis Caroline”. Ma ei tea, millal, aga mingil hetkel oli seesama laul järsku “Oo mu kallis Clementine”.
    Pilt on kaunis…

    • sofikene ütles:

      Olin kaevur kord Montanas,
      mitte vaene hulkur vaid.
      Seal ma leidsin suure õnne,
      keda hüüti Clementine.

      Oh mu kallis, oh mu kallis,
      oh mu kallis Clementine.
      :,Ma ei tahtnud ära minna,
      kuid mis muud ma teha sain.

      Seda mängis minu piiga 😀

Lisa kommentaar

