Fotojaht – unistamine

Esmalt üks pilt, mis ütleb rohkem kui pikk jutt..

???????????????????????????????

 

Sellesama hetkel parima lugemisvara kõrvalt leidsin ühe unistava tegelase. Kui saaks sinna teisele poole klaasi… 😀

???????????????????????????????

Mina ise aga… Ma armastan itaalia keelt, itaaliakeelne muusika on minu lemmikute esireas ja ükskord lähen sinna minagi.  Viimati käisid seal minu kallid vennatütred. Minu soov oli saada üks väike asjake, millel midagi itaaliakeelset peal. Nemad oma suure südameheadusega tõid mulle terve “kummisääriku” koju kätte. 😀547690_335380116546168_129329613_n

Teised ka unistavad

3 thoughts on “Fotojaht – unistamine

  1. Kõigest kaks sõna, aga milline konkreetsus … 🙂

  2. Kaks vahvat unistust 🙂 Loomulikult… unista julgesti, siis see unistus ükskord ikka täitub…

  3. unista julgelt Itaaliast 🙂 Tore kui kellegi on selged südamehääled maa ja kultuuri suhtes. 🙂

Lisa kommentaar

