Punakuube putukas

Kõndis üks punakuub

kesk kevaderadu.

Kõndis ja mõtles, 

kust leida võiks kodu?DSC00813

Vajan päikese eest ma 

tänaseks varju.

Millise valin, 

siin õisi nii palju?

DSC00818

Ma nendesse upun, 

kui vihmavett kallab.

Mul vaja on kohta, 

kus kuiv oleks olla.

DSC00799Need sinised õied

küll kaunina näivad,

kuid tuul ja vihm

neist läbi käivad.

DSC00802Oo, kaunitar ülane – 

varju mul anna.

Ma kerge ju olen, 

küllap jõuad mind kanda.

DSC00816Või sina, nartsiss, 

sul tube on mitu, 

su hõlma alla

vahest keegi ei tiku.

DSC00737Võilille juurde viis

putuka tee, 

kena kollane õis, 

talle meeldis see.

Seal askeldas mumm, 

tegi hoolega tööd. 

Neist kohe said naabrid,

veetsid üheskoos öö.

 

 

 

 

Lisa kommentaar

