Elu algab 40-selt? Ei, täna!

Nii ta tuli, minu uus eluaasta. Astus hommikupäikesega koos mu tuppa, kaasas õnnesoovid, hellad embused ja rõõmupisarad.

Üllatusi oli ka… Olen alati öelnud, et “mõte loeb!” Mis siis, kui alati pole käepäraseid vahendeid või võimalusi tegutsemiseks, idee iseenesest on kogu sebimist ja sahkerdamist väärt. Nii ka minu tänane üllatus lastelt. Sellest kommikuhjast sai magus herilasepesa. Kuna küünlaid polnud piisavalt ja number “nulli” ka mitte komplektiga kaasas, lähenesid lapsed asjale loovalt – liida ise kokku oma eluaastad. 🙂

Minu soovitud soov oli lihtne ja täiesti täidetav. Loodan, et Universum võtab selle nüüd eelisjärjekorras ette. 😉

Armas ja südamlik! Suur tänu, kullakesed!

BeFunky_DSC03296.jpg

BeFunky_DSC03306.jpg

BeFunky_DSC03339.jpg

2 thoughts on “Elu algab 40-selt? Ei, täna!

  1. Suur tänu Sulle! 🙂

Lisa kommentaar

