Sügis metsas ja mererannas

Kui tahad leida rahu iseendas, koge neid asju, mis sind õnnelikuks teevad. 🙂

Ja nii ma endale paaripäevase puhkuse Saaremaal taas lubasin. Kõndisin pikalt, lausa tunde, ei kiirustanud kuhugi ega kohanud kedagi. Hoidsin silmad hästi avatud ja vaatasin, uudistasin ja imestasin jätkuvalt – Eestimaa loodus on imeline igal ajal. Sügishommiku udu ja vaikus, mida vaid kajakahüüd hetkeks peatas, tuuletu ja muretu. Hing on helge, süda rahu ja rõõmu täis, nii mu jalg rannakive katsumas käis. Põikasin ka metsa alla, kus oktoobri keskpaigale vaatamata õitsesid kellukad, tee ääres rõõmustas möödujat viimane kollane karikakar ja õhk oli nii soe, et kaasavõetud kampsun jäigi kotti.

Alati on midagi olulisemat teha ja kuhugi tähtsamale kokkusaamisele jõuda, kuid siiski jääb viimane valik mulle endale. Kas see tegevus või see kohtumine paneb mu silma särama ja hinge helisema? Kui jah, siis lähen ja olen ja teen ja naudingi seda hetke. Kui ei, avardan vaadet, leian  võimalusi ning teen teise valiku. Tegin, käisin, nautisin.. Hing laulab siiani ja kaua veel…olen selles kindel… 🙂

Kui sa natuke aega looduses veedad, oled tüki parem inimene. Clifford D. Simak

DSC06583

DSC06584

DSC06599

DSC06618

DSC06623

DSC06626

DSC06637

DSC06639

DSC06648

DSC06672

DSC06745

DSC06751

DSC06761

DSC06765

DSC06784

DSC06816

DSC06823

DSC06827

DSC06830

Lisa kommentaar

