Võta või jäta

Ja ongi käes – teadmine, et sa saad selle, mida sa küsinud oled. Tegin aastaid endaga tööd, et muuta mõtlemist, muuta väljaöeldud sõnade tähendust, muuta oma tundeid ja suhtumisi. Üks tark mees ütles mulle juba ammu, et kõik on suhtumises kinni. Kui raske oli aastaid tagasi tulla toime valusate sõnadega, halvustavate repliikide või provotseerivate väljaütlemistega. Esimene reaktsioon oli ikka, mis ma valesti olen teinud? Mis on selles olukorras minu süü? Mul on nii halb tunne… Aga just neid tundeid olengi õppinud tundma, märkama, kogema ja vajadusel nad lendu laskma. Enam ei võta ma esimesena iseennast kaitse alla nagu suurt süüdlast, vaid vaatan, mida see olukord minuga teeb. Kui mõju on negatiivne, olen vaid pealtvaataja, kui positiivne, lasen endal tunda seda head, mida ta pakub. Elu on palju lihtsam, rahulikum ja nüüd saan aru, et ka mugavam. Aga ega elu ei lase meil jääda ristseliti võilillede vahele pilvi imetlema. Tal on ikka varuks mõni uus väljakutse, uus ahvatlus. Aja end püsti, puhasta riided kollasest õietolmust ja hakka tegutsema. Võta vastu mu pakkumine või loobu!

Just siin ma praegu oma elus olengi. Just sellise ahvatleva pakkumise ma elult saingi, et oma mugavast tugitoolist tõusta ja teha esimene samm tundmatusse. Üks kuulus sportlanegi on nentinud, et trenni minnes on kõige raskemad kolm esimest sammu diivanilt välisukseni, edasi läheb juba ladusalt.

See, mis mind hetkel tööle paneb on tahtmine muuta midagi oma elus. Tahtmine ennast proovile panna täiesti uutes oludes, senitundmatul pinnal ja võhivõõraste silme all. Kaasa toob see füüsilise liikumise ühest riigi otsast teise, kohanemise eluga suures linnas, tundmata seal ainsatki inimest. Leida tuleb eneseteostamiseks vajalik /soovitud elukutse ja töökoht. Mis aga eeldab taas ülisuurt muutust minu senises käitumises – ma pean hakkama inimestega suhtlema. Järgmine samm oleks leida uusi tutvusi, tekitada enda ümber sõpruskond, sest päris üksi hakkama saada on ilmsegelt raske.

Kergendav asjaolu selle kõige juures on teadmine, et mind toetab armas inimene nii emotsionaalselt kui ka materiaalselt, mis suuresti lihtsustab mõningate asjade kättesaamise.

Mida ma teen? Jätan kõik praeguse sinnapaika ja astun vaid kõhutunde toel julgelt, pea püsti suure sammu elus edasi? Lükkan kõrvale kahtlused, mis siis kui…? Sillad jätan põletamata, tagavaraukse hoian pisut poikvel, et jalg vahele mahuks, kui kuidagi uus olukord ei sobi?

Mina ise valin oma elutee ja omad katsumused. Need võivad ju olla vaid positiivselt arendavad ja valgustavad, mitte mahasuruvad ja materdavad. Valin julguse proovida, katsetada, avastada ja õppida. Valin selle tee, mille olen juba ammu oma soovideraamatusse kirja pannud, et see kunagi täituks. Praegu on antud mulle see võimalus. Haaran kinni ja lasen elul end hellitada. Ühel hetkel istun maha ja analüüsin, vaatan tagasi ja korrigeerin, mõtlen ja nendin, et unistused tõesti täituvad, kui neile poolele teele vastu minna…

Täna valin õnnelik, armastatud ja hoitud olemise! Täna valin julguse oma soovid täide viia. Täna valin arengu ja õppimise! Täna armastan iseennast, kõiki inimesi, kellega kokku puutun ja elu, mis on mulle elada antud! Täna armastan oma valikuid ja tean, et minu elu läheb aina paremini ja paremini! Tänan! Tänan! Tänan!

PÜÜA ALATI AIMATA PILVEDE ALL SINIST LAPIKEST HELEDAT TAEVAST!

10606070_704146269669549_6392626997337976617_n

3 thoughts on “Võta või jäta

  1. Väga ilus kirjutis! Mul torkas pähe mõte ….Sa võiksidki hakata kirjutama, sest see tuleb nii ladusalt ja kenasti välja 🙂
    Igatahes edu ja edenemist! 😉

    • Aitäh, Anni julgustava sõna eest!
      Tulen just 2-päevaselt Lugude dojo koolituselt, mis väga selgelt läbi sügava ja valusa enesevaatluse kinnitas tõsiasja, et aastaid sahtlisse kirjutatud read tuleb nüüd kaante vahele panna. Et täituks minu suur unistus ja soov rõõmustada sellega nii ennast kui ka mind ümbritsevaid inimesi. 🙂

Lisa kommentaar

