Minu arvamus- avastus- ja avanemislugu… algus….

Mina ise juhin oma elu. Minu ees on avatud just need uksed, millest julgen sisse piiluda ja astuda. Koputamata, sest ma olen oodatud.

Leidsin endast 2-päevasel Lugude Dojo koolitsel päris uusi ja avastamata tahke, aga silmad avanesid ka unustatud või siis teadlikult peidetud väärtuste suhtes. Just väärtused, minu sisemine tugevus.

1. Lase lahti uskumus, et sa pole piisavalt hea! Kellega võrreldes? Parimad, endale kuulsuse ja nime teinud poeetide ja poetesside seas? Ei saagi olla, sest me kõik oleme tugevad vaid iseendaga võrreldes. Minu panus maailma muutmisel ongi minu mõtete kirjapanemine minu moodi. Ilu on vaataja silmades, rõõm loetust olgu kuulaja/lugeja otsustada. Ja kõik on kusagilt kunagi alustanud, sündida geeniusena polemingi õnn, sest siis jääb nägemata minu areng, minu õpitulemus, minu saavutusrõõm. (Aitäh, Marika ja Elina!)

2. Valust vabaks! Jäta maha see ebatäiuslikkuse seljakott, pane kõrvale see kohvritäis väärtusetuse tunnet, lükka takka mäest alla kotitäis ebakindlust, põleta ära see aastatepikkune soigumine! Sul pole seda vaja, see ei toeta sind. Selle ukse võid pauguga kinni lüüa ja minna edasi vabana, hingates kehasse uut elujõudu, elurõõmu, teotahet, armastust, õnne. Sa oled seda väärt! (Aitäh, Terje!)

3. Leia üles inimesed, kes on tulnud sinu ellu sinu suurimaks hüvanguks! Nad ei tule ise su koduukse taha troppis seisma, ja sisselaskmist ootama. Sa pead andma neile teada läbi erinevate kanalite, et sa oled valmis neid oma ellu laskma. Ja siis tulevad kingitused! Igal inimesel, kellega sa elus kohtud, on kaasas midagi, mis aitab sind muutuda, märgata ennast, avastada erinevaid külgi endas, areneda. Sinu ideed on head ja vajavad vaid väljalaskmist! Kohtu uute inimestega, tekita olukordi, kus sa pead hakkama suhtlema, päriselt silmast silma päris inimestega kõnelema, mõtteid vahetama, argumenteerima, kuulama  ja tunnustust jagama ja vastu võtma. Inimesed on head, ainult luba nad millimeetrikese võrra endale lähemale.(Aitäh, Priit!)

4. Elu on ilus ja elamist väärt! Mitte silmad maas, õlad längus lonkides õhtupimedatel tänavatel üksinda, vaid siiralt hommikupäikest tervitades, pisiasjadest rõõmu tundes, lapsemeelselt vaimustudes ka väikestest õnnekillukestest ja seda julgelt väljendades. Rõõmustamine on hea! Naermine on lubatud! Oma sisetunde välja näitamine teiste ees ei tee kellelegi(ka mulle endale) haiget! Ma võin olla õnnelik just selle üle, mis minu jaoks seda tunnet loob ja endas kannab. Jagades seda, see suureneb! (Aitäh, Enn!)

5. Naerata iseendale ja maailmale! Kingi oma heaolutunne sellele, kes hetkel on sügavas augus(ka ise seal olles!!!), naerata selle inimese jaoks ja tema eest, kes ise hetkel ei suuda. Jäta oma head mõtted, julgustavad väljaütlemised kohviku lauanurgale, kust selle leiab ehk viimane väsinud õhtune koristaja, pane nad elama kokkukogutud kivikestel, mida mererannas jalutaja saaks lugedes kaasa viia, puista oma rõõm pisikeste lipikutena pargiteele, kust lapsed mängides neid võivad leida. Ka ainult üks jagamine, muudab olukorda! Ka väike samm on muutus! Sinu muutus muudab teisi inimesi.(Aitäh, Külli ja Priit!)

6. Armastus ja vastused sinu küsimustele on sinu enda sees olemas! Ainult küsi ja ole tänulik! Tee neid tegusid, mis panevad su kergusest hõljuma, mis annavad inspiratsiooni, näitavad sulle elu kaunidust!

OLE SINA ISE, SEST KÕIK TEISED ON JUBA VALITUD! (Aitäh, Kati!)

10734133_817028928362038_4743505090026613426_n 16693_817029081695356_5870098592729688094_n

Lisa kommentaar

