Südamest

Minu südames on palju ruumi. Seal on avarust, soojust ja hella hoidmist. Minu südames on minu südameasjad ja südamlikud asjad, südamega tehtud teod ja südamest öeldud sõnad. Südames on inimesed, kõige kõigemad. Inimesed suure algustähega, suure hingega ja suuresti minu elu alustalad ja toetuspunktid. Olles kaotamas iseend, leian südamest ikka mõne armsa inimese naeratavalt abikätt ulatamas. Olen neile südamest tänulik! 🙂

Minu südames on eriliselt palju ruumi armastusel, sellepärast on sel tundel olemas oma kambrid. Neid on mitu, sest armastust minu südames on mitut moodi. Enese- ja enesega olemise armastus, looduse- ja loomisearmastus, muusika- ja maasikaarmastus, rõõmu- ja rõõmustamisearmastus jne. Ühes salajases südamesopis on pisike kambrike, milles on kallimaarmastus. Sellesse kambrisse igaüks sisse ei saa. Selle ruumi uksest pääseb sisse vaid teatud ajal, kui inimkeeli väljendudes lendlevad kõhusopis ringi kaunid tiivulised, kes kannavad endaga kaasas kõige kaunimat tunnet – armumist. Kui see sõnulseletamatu tunne kogub enda ümber usalduse, mõistmise, väärtustamise, lugupidamise, hoidmise, ärakuulamise, hoolitsuse, hoolivuse, märkamise, väljaütlemise, julgustamise, innustamise, aususe ja veel mitmed head omadused, hakkab see tunne kasvama. Kasvades see tugevneb ja suureneb ja saab endale ka uue nime – armumisest saab armastus.

Ühel või teisel põhjusel inimesed muutuvad, muutuvad ka tunded. Siis tuleb teha südames inventuur. Mõnikord käib see kergelt ja lühikese vestluse käigus saab selgeks, et armastusekambris veedetud aeg on läbi ja tuleb tõsta inimene ümber sõprusesaali. Nii nagu inimesed on erinevad, nii läheb ka ümberkolimine erineva kiiruse ja raskusega. Kes liigub vabatahtlikult ja kiirelt, kes vajab taganttõukamist ja pikemat selgitamist.

Praegu on sõprusesaalis lahedalt ruumi ja seal on minu Väga Head Inimesed. Kamber kõige kallima jaoks on aga hetkel ootevalmis ja avatud! 😉

avatud

3 thoughts on “Südamest

  1. Kuidas Sa küll oskad seda kõike nii kaunilt sõnadesse vormida …?

    • Aitäh, armas Anni! Me oleme kõik erinevad, kes on realist, kes tundeinimene. Mina olen sellest ajast peale, kui ennast mäletan, elanud kõik oma elu läbi kujutluspiltide ja suurte tunnete meelevallas. Mõnikord tahaks vähem tunda ja võtta asju maiselt ja kuivalt, siis poleks mõnigi valu nii valus ehk. 😉 Sellest ka minu lood, mis sünnivad kõigepealt piltidena ja siis hakkan nende väljendamiseks sobivaid sõnu ritta seadma. P.S. Mul ju isegi piltide põhjal kirjutatud lasteraamatu käsikiri sahtlinurgas seismas, et äkki kunagi julgen avaldada… 😛 Joonistan oma meeleolupildid siia, sest kuulajat hetkel pole. Ja sina oled ainuke lugeja, mis teeb väga suurt rõõmu! Tänan Sind! Kaunist jõuluaega Sulle, kes Sa ise oled veelgi osavam sõnaseadja – naudin Sinu lugusid!!! 🙂

  2. Südamesoojust ja -rahu sellesse jõuluaega ning armastust uude aastasse! Elame veel! 😉 🙂 P.S. … ja raamat anna trükki!!! 🙂

Lisa kommentaar

