Valima!

See võib tunduda paljuräägitud, rohkeltloetud, igal-pool-kuuldud ja nagu valimisreklaamid ülepaisutatult ülekorratud, aga minu mõtted ja minu tunded ja minu valik – seepärast see siia jõuabki. Neidsamu tõekspidamisi, tarkusi ja miks mitte ka taasavastatud vanu häid ütlemisi, on aeg-ajalt hea endale meenutada.

Mulle on väga palju antud! Olles taaskord oma teel jõudnud ringiga tagasi algusesse, kust esmapilgul väljapääu ei paista ja pisuke muregi tekkimas, saan aru, et halamine ei aita. Tänulik meel kõige eest, mis mind iga päev elus hoiab ja edasi viib, ongi parim lahendus! Kui sellele lisaks leian üles ka oskuse näha oma mätta otsast kaugemale ja vaadata olukorrale uue  pilguga, on edu garanteeritud. Enne tuleb aga tunda seda tänu.

Olen tänulik, et ma elan!

Olen tänulik, et ma näen, kuulen ja tunnen!

Olen tänulik terve mõistuse, käte ja jalgade eest!

Olen tänulik, et sain küllalt kooliharidust, et lugeda ja kirjutada ja mõista ning mõelda!

Olen tänulik, et mu keha on kaetud riietega ja hädavajalikud esemed igapäevaeluks on kaetud katusega – kindla katusega!

Olen tänulik, et mul on töökoht, mille pärast igal hommikul ärgata, anda endast parim ja kord kuus saada tehtu eest tasu.

Olen tänulik, et see tasu võimaldab täita minu ja laste kõhud, osta vajalikud riided ja koolitarbed, maksta teenuste eest, mis aitavad mul suhelda teiste inimestega ning lubada meile ka lusti ja lõbustusi!

Olen tänulik, et minu ümber on palju armastust ja armastavaid inimesi!

Olen tänulik, et mul on vabadus valida!

Olen tänulik…..!

Võin seda loetelu iga kell jätkata, kui soovin. Praegu sellest piisab. Eelviimane tänu on hetkel oluline(mitte sellepärast, et homme on 1. märts – valimistepäev). Tunnen, et see kõnetab mind kõige enam, kutsub arutlema iseendaga. Jah, ma võin teelahkmel seistes valida, kas see või teine. Täna valin õnne ja armastuse, hoolimise ja hoidmise, märkamise ja teadvustamise, loovuse ja lahenduste otsimise ning eelkõige TÄNULIKKUSE! Viriseda on kerge, aga kahjuks ma alati ei märka, et saab ka teisiti. Tänasest alates olen tähelepanelikum iseenda ja teiste suhtes. Täna valin vabaduses valida!

 Homse valimistepäeva eel tundub õige olevat meeles pidada, kui oluline on teistest eristuda, julgeda olla erinev ja seista kindlalt oma eluõiguse eest, tõdedes, et kõik on võimalik! Vali mind!kivide vahel

2 thoughts on “Valima!

  1. sofikene ütles:

    Tänan! Inimesed on tihti tänulikud suurte ja silmaga nähtavate asjade või olukordade eest, aga me ei märka pisiasju, mis meile on antud. Harjutan seda “südamega vaatamist” isegi iga päev. 😉

Lisa kommentaar

