Mis varjus, see varjus… või?

Kevad tahab ennast ikka iga hinna eest õigustada ja näitab seda ka igal võimalusel meile. Pehmed pajutibud on valmis tervitama kevadisi pühalikke päevi, mis ju nende auks lausa vabaks antud. Hõbehallidest udemetest hakkab peagi paistma kaunist kollast ja see vaatepilt ei lase küll vist kellelgi lihtsalt mööda kõndida, pilkugi viskamata. Aga iga asi omal ajal. Ei saa looduse seaduspärasusest oma kujutlusvõimega ette trügida. 😉DSC00614

Iga kevade juurde kuuluvad ka kohustuslikud sinilillepildid. Käisin neid täna modelliks palumas, moosimas lausa. Sest nagu näha ei olnud üks seltskond sugugi koostöövalmis. Keerasid aga uhkelt selja minu poole ja tee pilti, kui tahad! Muidugi tegin! Aitäh! 🙂

DSC00634

Tundub, et olles osake loodusest, kehtivad meile kõigile ühtemoodi kirjutamata seadused. Mis varjus see varjus või…? Kui ma ennast lehe taha peidan, kas mind pole siis olemas? – küsib sinilille-piiga. Kui mul on mure ja ma selle enda sisse sügavale matan, kas ma olen siis õnnelik? – küsin endalt mina? Lillede elu üle ei oska otsustada, aga muremõtete hingesügavusse peitmine ei anna küll seda soovitud tulemust. Ühel päeval tõuseb ta ikka sealt päevavalgele ja ootab lahendamist. Parem siis juba varem. 😉

BeFunky Collage

sinised

2 thoughts on “Mis varjus, see varjus… või?

  1. Naudin sinililli siin, kuna põhjarannikul on loodus kuidagi toppama jäänud. Vihma kallab iga päev – seega, pole märga metsa praegu üldse asja 😦
    Mis puutub muredesse, siis olen kindel, et need lahenevad, ainult ei maksa iial üle muretseda ja mõelda, mis paraku emotsionaalsete inimeste viga (tean omast käest) 🙂
    Kauneid metsaleide Sulle, kauneid pühi ja positiivset asjade kulgu … 😉

    • Otsisin minagi neid õisi sel aastal üsna kaua, enne kui leidsin.
      Aiäh meelde tuletamast, et liigne agarus on ogarus ja see kehtib ka tõesti mõtlemise kohta. Hoian ikka jalad maas ja jään ootama päikest, mis alati peale pilvist perioodi (nii õues kui põues) meid rõõmustab. 😉
      Rõõmsavärvilisi pühi Sulle ka, armas inimene! 🙂

Lisa kommentaar

