Südamest vol.2

Me elame kõik oma elu, omamoodi ja omapäraselt (kahte viimast sõna tahaks isegi lahku kirjutada, mõte on siis kohe teine). 😉 Ja see ongi hea, et igal inimesel on oma elu lugu. Igas loos võib leida selle loo autorile meelepärase, omase ja lemmiku sümboli, pildi, kujutluse.

Üks minu hea tuttav oskab igalt poolt leida liblikaid. Need tekivad tema silme ette peaaegu kõikjal – näe see lilleõis on liblikakujuline või vaata, milline pilv – nagu liblikas! Mõnikord ma nõustun temaga… 🙂 Teine sõbranna näeb ka seal, kus minu silm ega kujutlusvõime seda üldse ei taba – ingleid. Rääkimata neist, mis tal käegakatsutavalt kodus kogus on.

Täna hommikul pannkooke küpsetades seisatasin ja nägin…… kooki muidugi! Aga mis kujuga? Süda! 🙂 Ja siis see äratundmine minuni jõudiski. Minu sümbol siin elus on süda. Ma tõesti teadlikult või siis mitte, otsin neid kõiges ja kõikjal. Mererannalt viin alati koju ühe auguga kivi ja tihti ka südamekujulisi. Koosolekutel istudes joonistab käsi märkamatult taas südameid ja looduses liikudes haaravad samuti minu tähelepanu südant meenutavad objektid.

Varem arvasin, et see on seotud emotsionaalse seisundiga – armunud olles on kõik südamest ja südamlik.

Ja need tänahommikused pannkoogid!! Nojah, eks ole ju praegu südame all pisike liblikatelend ka… 😉

BeFunky Collage

Lisa kommentaar

