Kivin(d)e lugu

Kividel on minu elus oma koht. Seda juba lapsepõlvest saadik. Olen sellest siiagi pisikese jälje jätnud. Ilus oli olla seal kivihunniku otsas.
Aastad möödusid ja 15-aastaselt sai alguse minu nö “teine iseseisvumine”, kui algasid õpingud Tartus. Viis päeva linnas ja nädalavahetus maal. Sellesse aega jäi ka kolimine korterist isa ehitatud majja. Mul puuduvad emotsioonid ja mälestused kõige selle protsessi kohta. Ju see läks siis valutult, nagu psühholoogid väidavad. aga üks suur muutus eluga majas oli siiski – postkast. See ei olnud enam trepikojas nagu varem, kust niisama möödaminnes haarasid kaasa pataka lehti (sel ajal telliti neid ju hulgim). 😉 Nüüd tuli maha kõndida oma paarsada meetrit, et jõuda päevauudisteni. See oli küll omaette elamus. Ja selle kohustuse võtsin kohe vabatahtlikult igal laupäeval enda õlule – kivini ja tagasi.
DSC02578

Teisele poole jalutades, peaaegu kilomeeter, sai tähiseks teine kivi. Sinnapoole astusin konspektid näpus ja õppisin eksamiteks. Siis ma veel ei teadnud seda lauset – kui otsite loovaid mõtteid, minge jalutama. Inglid sosistavad jalutajale kõrva. Mulle on alati kõndida meeldinud. Eksamid said kõik tehtud, ei tea, kas tänu inglitele või enda pingutustele, aga tehtud. Tee aga oli taas – kivini ja tagasi.
DSC02611

Ei osanud ma tookord uurida seda kivi lähemalt, ahhetasin vaid tema suuruse üle. Aga milliseid mustreid ja elu võimalusi ta endas(l) kannab! 🙂
DSC02617

Ja veel mõned iludused külateel, mida varem pole märganud või kui, siis olen peatumata neist möödunud. Varem pole nad mind kõnetanud. Nüüd aga said nad minu jutu sisse. Ilu looma. 🙂

DSC02607 DSC02608

DSC02643 DSC02645 DSC02647

One thought on “Kivin(d)e lugu

Lisa kommentaar

