1. mai – Su endaga tõi

Elu ei juhtu. Elus ei ole juhuseid. Elu on õnnelike ootamiste lõpp ja lootuste täitumine. Elu on armastus ja armastus on elu. Küsi ja sulle antakse. Täpselt see, mida soovisid. Ainult julge küsida!

Unistuste täitumisele aitab kaasa, kui neile poolele teele vastu minna. Mis mina tegin? Paotasin vaid hetkeks välisust, et samme seadma hakata ja rohkem polnud vajagi. Sa tulid ise! Tulid ise. Kaasas sületäis soojust, õhkamapanevat õrnust, hingepugevat hellust ja siirast ning südamest tulevat soovi olla olemas, olla koos.

Seekord ma ei küsi, kas tõesti? Usun lihtsalt, et Sa oledki päriselt olemas. Minu elus. Ma ju ise tahtsin. Tahtsin kõike seda, mida Sina suudad ja tahad mulle pakkuda ja palju rohkem veel. Võtan vastu kogu selle hea oma ellu, sest ma olen seda väärt!

Armastus on ainuke vara, mis jagades kasvab. Anna ja saad topelt tagasi! Minu hinge armastusromaanis on praegu avatud peatükk armastuse suurusest. Tundub, et seda on seal äärest ääreni. Esimesest lõigust viimase reani on sinna kuldtähtedega kirjutatud – ARMASTUS.

Enne kui Sinuni jõudsin, jõudsin imeilusate õiteni. Tänan Sind!

DSC03107

Lisa kommentaar

