Suur rõõm pisikesest asjast

Kõik meie elus juhtub millegi jaoks, kindlal põhjusel. Tänahommikune esimene lause, mida silmad lugesid, on selle järjekordseks tõestuseks.

IGA PÄEV ON UUS ALGUS. KIRJUTA SELLEST MUINASJUTT!

DSC06048

Kohe, kui olin need sõnad vist juba kolmandat korda üle lugenud, sain aru, kui sügavalt need mind puudutasid. Just täna asun looma oma õnneliku elu järgmist peatükki. Mõnel päeval kipun seda unustama. Tänan meeldetuletuse eest! Homme muretseb ise enda eest ja eilne on juba kauges kadumises. Elu toimub siin ja praegu, täna. Minu ümber, minu moodi, minu rõõmuks ja seda kõike kõige kallimatega jagades.

Hommikukohvi sai soojendatud kuldsete päikesekiirtega. Ei teagi, kummast ma rohkem endasse energiat laadisin, aga kihk oli minna kohalikku uuskasutuskauplust kaema. Kott õlale ja sammud poe poole. Mõnus valik – naeratav noor müüja ja hulgaliselt asju ja asjakesi, millele uus elu anda. Esimene kord ei suutnudki vist kõike haarata, mida pakuti. Nojah, nimekiri ununes ju ka maha. Aga eile korjatud väikesed õied suures vaasis saavad täna endale sobiva. Pisike asjake, aga rõõmu hoiab kaua. Isegi vihmamärjana kodutrepile jõudes ei kahanenud minu rõõm sugugi! 😉

DSC06045

Eile jalutasin aias ja õnn suurenes kohe kirsimaatiliselt, võiks öelda. Kõik puud on rohkelt pisikesi rohelisi nupukesi täis. Tuleb hakata purke koguma ja sügisel saan ka ehk moosikeetmises “käe valgeks”. 😉

Lisa kommentaar

