Mullipallipidu

Vaatan iseennast:

õhtupäikesest soojaks köetud kodutrepil jäätist limpsimas;

varahommikul kastemärjas heinas koerale palli viskamas;

batuudirõõmu nautimas, kui lapsed hetkeks hinge tõmbavad;

muretsemas, kuidas kiisuke katuselt alla saab;

lilleõiel liblikaid jälgimas-püüdmas(praegu küll pildimasinaga);

esimestest oma-aia-maasikatest tehtud moosisaia külma piimaga maiustamas;

Vaatan ennast ja saan aru, et oma unistuste eest pole mõtet põgeneda või silmi kinni pigistades eeldada, et neid pole olnudki. Pisut valus on tunda, et mõnel on see idülliline lapsepõlv olnud päriselt, mina ainult unistan. Olen oma Mälule siiski tänulik, et ta on selle etapi minu eluloos nii sügavale ära peitnud, et minul pole ainsatki mälestust. Ju pole vajagi. Või on mulle antud ülesanne kaevata nii kaua, kui pildid hakkavad tekkima. Mina unistan “õnneliku lapse sündroomi” põdevast tüdrukust, kes keksib jalalt jalale lillepärg peas ja ei muretse, kui kleidisaba on pisut märg või kingarihmad rebenevad. Keegi ei pahanda, keegi ei noomi, vaid hellad sõnad viivad kõik halvamaigulise ääretusse kaugusse. Igatsen, et soe käsi silitaks pead ja sõnaks: “Ikka juhtub! Pole midagi!” Võib-olla see kõik oligi kunagi nii. Ei mäleta….

Minu sisemine laps sai taas õnnelikuks, kui ma mullitajad koju tõin. Ei põlgand oma lapsedki seda rõõmu, mis mullipallide puhumine ja üheskoos tagaajamine pakub. Nii vaimustusin minagi ja vist isegi rohkem kui kass, koer ja lapsed! 🙂

mullid mullid2

mullid3

Püüdlikult püüdsin meenutada peale õuemurul jooksmist “minu aja” seebimulle. Ja just nimelt seebimullid need olidki, sest memm lubas meil õue peal kausis vee vahuseks ajada ja siis sealt kõige jämedama heinakõrrega, mille kaugema otsa veel harali lõikasime, mulle puhuda. Erinevad ajad ja viisid, aga mullid olid samasugused – rõõmsavärvilised, naljaka kujuga ja lõbusad, kui plaksuga katki läksid. 😀

Unistused on nagu seebimullid. Pisikesest piisast tekib suur ja ümmargune mull, millesse mahub kõik soovitu. Ühel hetkel käib hääletu plaks! ja mull puruneb. Siis on aeg vaadata enda ümber ja enda sisse. Kas me oleme jõudnud oma unistuse täitumiseni ja naudime seda või on see äratuskell, et liiguksime edasi. Minu soovid kihutavad praegu täitumiseteel.. Soovin, et ka minu laste ja kõigi lähedaste unistused täituksid. Õnnelikku ärkamist! 🙂

DSC07101

4 thoughts on “Mullipallipidu

  1. Suured mullid on nagu läbipaistvad gloobused 🙂

  2. vat nüüd kui poodi saan siis ostan kah seebimullitaja… täitsa armas asi

  3. […] – efekt veel lisaks! 🙂 Tahtsin ikka ise järele proovida, kas ja kuidas õnnestub. Suvisest mullipallipeost saab lugeda […]

Lisa kommentaar

