Taas ma mereranda…

Ei-ei, mitte “kodu rajasin”, vaid sammud seadsin… Tegelikult keerasime sinnapoole hoopis oma autonina, et mereni jõuaks.

Laupäev algas ootusärevalt, sest teadmine, et täna saab! andis suures koguses meeldivat enesetunnet ja energiat. Tegelikult läksin ju seda energiat hankima ja akusid laadima just mere äärde, aga sabin ise tõstis meeleolu kõvasti kõrgemale. Kui ma arvasin, et tuleb lihtsalt mõnusalt tunnike istuda, nautida möödaveerevaid kauneid suviseid nurmi ja metsaaluseid, siis läks ootus veidi vussi. Õnneks õnnelikult! Poole tee peal sain “käe valgeks” üle mitme aasta autorooli keerates ja Pärnu poole vurades. Kõik möödus ilma suuremate ahhetamiste ja ohkimisteta, kui juba sõit sees. See, mis sellele eelnes, oli mitte-nii-roosiline ja praeguseks juba unustatud. Ehkki mulle õppetunniks väga hea! 😀

Minu soovile vastavalt – meri ja mina, rannaliiv ja kivid – valisime koha, kus olimegi vaid meie. Peale minulikke “uih” ja “aih” hõikeid, jõudsin siiski kauaoodatud meretuult endasse ahmima ja liivale jälgi vedama. Kõik teavad, et vesi on minu jaoks parim ainult siis, kui mina ise jään kuivaks ja tema loksub mõnusalt või mühiseb tugevalt vastu randa. Seekord kerisin kleidisaba kõrgele ja tegin veega sinasõprust. Prrrrr! on ju külm… alguses! 😛

DSC07776 DSC07781

Sõidu ajal oli päike meiega ja soojendas piisavalt. Esimese 10 minutiga vee ääres muutus taevalaotus täiesti. Meie kohale kerkis kurjakuulutav tume pilv ning jäi ainult loota, et see tuulega meist möödub. Puhus see tuuleke küll, aga tänu kiiretele jalgadele jõudsin enne raskeid vihmapiisku ja kõuekõminat autosse pugeda. Ilus on vaadata, kui mere kohal välgutab, aga kahjuks pildile püüda ei õnnestunud.

DSC07841 DSC07863 DSC07888

Nagu ikka, kiirelt tulnud-kiirelt läinud, möödus vihmahoog ja tänu taevale

DSC07830

nägime jälle päikest ja päikesejänkusid laintes hüplemas. Püüdsin mõned kinni ja pistsin kaamerasse.

DSC07880DSC07893DSC07898

Karvaseid seekord ei kohanud, küll aga sulelisi. Või õigemini nende varustusest kaotsiläinud kraami.

DSC07788DSC07812

Mida ma aga tagasiteel märkasin ja kaameraga kaasa võtsin, sellest räägib järgmine postitus.  😉

Et kokkuvõttes kõik ikka võimalikult tänapäevaselt nõuetekohane oleks, jääb lugu lõpetama selfie, seekord merega. 😉

DSC07804

4 thoughts on “Taas ma mereranda…

  1. Anni ütles:

    Tore, et su unistused täituvad … 😉 Mina ei tule rannast kunagi nii ära, et pole vees käinud. Kui jaheduse tõttu ujuda ei kannata, kastan end kaelani kindlasti märjaks 🙂

Lisa kommentaar

