Maasikamuusika

Suvi ilma maasikate ja vahukooreta on minu jaoks untsuläinud suvi. Seekord mitte! Tehtud! Mida siis muidu talvetuisusel päeval kamina ees istudes meenutada? Ikka päikesesooja suvepäeva koos maasikatega. Sööd suvel, maitset mäletad talvelgi. 🙂

11216799_848110485273126_6160443515253208434_n

Kuigi sünnipäev on aastas korra, on ikka heameel, kui kingitusi saab. Sain ühe veel paar nädalat hiljem. Mida armas tütreke sellega öelda tahab või mis ootused tal on, ei ole pärinud. Aga hea on teada, et arenguruumi jätkub! 🙂DSC08706

Esimeseks katsetuseks oli moosikeetmine. Minu eas naistel on see enamasti igasuvine lust ja lõbu, minul esmakordne proovimine. Olen see õnnelik, kellel ema keedab, koob ja küpsetab. Nüüd on järg jõudnud minuni. Ise teeme, ise sööme!DSC08354

Ööseks suhkruga semmima jäetud mammud nägid hommikul väga kaunid välja. Sirvisin veel mõningaid häid moosikeetmise nippe netist ning hakkasin pihta. Nii kaua, kui motohuvilised meesinimesed nautisid Rally Estoniat online-s, nautisin mina köögis maasikamuusikat. Just selleks nimetangi ma seda mõnusat vaikset podisemist pliidil ja meelipaitavat lõhna, mis koos maasikate värvi muutusega kaasnes. Istusin ja kuulasin.

DSC08362 DSC08364

Ühel hetkel otsustasin, et on aeg suurepärane sõõm purki panna. Mulle meeldis see, mis välja tuli. Maitse eriti. Esimene vasikas jäi seekord aiavärava vahele, alati saab paremini. Aga seda siis juba järgmisel korral, järgmiste marjadega.

DSC08366

Silmarõõmuks leidsin päeva lõpus veel mõned kaunikesed põllu ääres õitsemas.

DSC08379 DSC08381

4 thoughts on “Maasikamuusika

  1. Nataly Nieminen ütles:

    Kui tublisid inimesi veel leidub Eestimaa peal . Väga tubli perenaine .Ja siis talvel pannkoogi peal on see moos koos vahukoorega nii hea . Ma pole küll moosiinimene aga võttis neelatama küll … Ilusat maasikaaega veel …

    • sofikene ütles:

      Ma tänan, Nataly! Tubli oleks ma siis, kui oleksin ema kõrval seisnud ja äraõppinud, kuidas asi käib, mitte ei uuri nüüd, kui vajadus käes. 😀 Aga pole mul seda kokkamisevaimustust. Kui Vanajumal kokakunsti andeid jagas, siis olin mina loovuse ja musikaalsuse grupis vist. 😉

  2. Anni ütles:

    Tubli! Peaasi, et moos pakseneb ja käärima ning hallitama ei läheks, muu on juba kökimöki 😀
    Olen oma pika elu jooksul vaid korra moosi keetnud 🙂 Pole lihtsalt vajadust olnud, kuna ema mul siiani moosimeister ja varustaja ühes isikus 🙂 Kui on väikeseid lapsi, siis on mõtet mässata, aga kogu elu ei pea olema “orjus” (minu mõtteviis) 😛

Lisa kommentaar

