Mu süda kõnnib su kõrval

Mu süda kõnnib su kõrval.

Oleme kahekesi kõik.

Oleme soojus ja hingeheadus,

rõõm ja ühtekuuluvus.

Mu süda kõnnib su kõrval.

Oleme kahekesi tugevad.

Üle kuristike ja merede,

läbi tuule ja tuisu.

Mu süda kõnnib su kõrval.

Näeme kahekesi üht.

Parim hetk on täna ja

pisiasjadest rõõm on suurim.

Mu süda kõnnib su kõrval.

Oleme kahekesi armastus.

Mina armastan sind,

sina armastust.

Illustreerima jääb seda lugu armastab-armastab-armastab-lilled tänasest õhtust. 😉BeFunky Collage

One thought on “Mu süda kõnnib su kõrval

  1. Nii ilsad mõtted luulevormi pandud … väga kaunis … ja karikakrad on imeliselt ilusad …

Lisa kommentaar

