Tere, tõbi! Tulid õpetama, jah?

Erinevad inimesed usuvad erinevaid teooriaid. Mina kuulun nende hulka, kes mõistavad, et kõik, mis minu hinge ja kehaga toimub, on minu enda mõtete tulemus. Kelle jaoks on see surimuri, kelle jaoks elutõde. Halba ei tee see uskumine aga kellelegi. Seega jätkan… 🙂

Samuti nagu haiguste tulemist inimeste juurde, nii usun ma ka seda, et kõik, mis ma mõtlen teistest, tuleb mulle endale ringiga tagasi, millisel kujul või millises elusituatsioonis, see on vaid äratundmise küsimus. Seega olen endale vaikides reegliks seadnud, et tee teistele seda, mida sa tahad, et sulle tehakse. Järelikult ainult head! Väljaöeldud sõna ei saa enam tagasi võtta, aga kui seesama sõna veel mõttena peas tiirutab, siis sellega saab veel tegeleda küll! Väärt õppetund!

Nüüd aga veedan oma viimaseid päevi tilkuva nina ja valusa kurguga ja vaatan elu kulgu enda ümber. Tühine külmetus ju! Aga mida kõike ta kaasa tõi!

Kõigepealt see, et mitte-midagi-teha-tahtes mõistan nüüd, et midagi ei juhtu, kui ma toapõrandaid pesen järgmisel või siis ülejärgmisel päeval – keegi ju jalaluud ei murra. Või nädalavahetuseks plaanitud suurem piduroog jääb järgmist ootama – teeme üheskoos midagi kerget ja kõhud ikka täis.

Olles ise suhteliselt “levist väljas”, annab see võimaluse märgata, kui suurepäraselt saab meespool elu juhtimisega hakkama (nagu tegelikult iga päev!), aga nüüd küsib ta paar korda kindlasti päevas rohkem – kuidas sa ennast tunned? saan ma midagi sinu heaks teha? Selles olukorras, kus üks täiskasvanu (mina siis) ei ole valmis laste ja loomade ja majapidamise eest väga vastutama, tulevad välja kalli kaasa parimad omadused – tähelepanelikkus, hoolitsus, õrnus. Aitäh, Sulle!

Õnneks on minu pisike tõbi kiirelt mööduv ning loodan juba paremale homsele. Jah, ma isegi tean, kellega pean asjad selgeks rääkima (mõtetes siis) ning selle väljaelamata pahameele minema saatma. Ma tahan ju olla terve ja ma olen terve! 🙂

Rohkem positiivsust! Imetillukesi imelisi imeasju igasse päeva ja armastusest inspireeritud mõtteid igasse elu poolt pakutavasse olukorda! 🙂

Enne seda, va tõbist olemist, nägin aga päris palju ilusat enda ümber.  Härmaehteis lilled said juba eelmisesse postitusse lisatud. Siia jäävad siis vahtravärvilised lehvitused kõigile koos pojal koolis isetehtud sooja leiva lõhnaga! Maitses hästi! 🙂

BeFunky Collage

DSC01775

4 thoughts on “Tere, tõbi! Tulid õpetama, jah?

Lisa kommentaar

