Sel erilisel päeval

Kas pole eriliselt kaunis vananaistesuvi sel aastal? Ei mingeid poriseid teid, nukravõitu halle hommikuid ega tuulepööraseid öid. Päevad on rõõmsalt päikest täis, mis hoiab (vähemalt minul) energiataset kõrgel. Tänane päeva algus pakkus taas aknast imelist vaadet. Huvilisena haarasin muidugi kohe kaamera ja jäädvustasin need hetked enda jaoks. Jagan ka teile, kes siin aeg-ajalt külas käivad. 🙂

DSC02057 DSC02076

Tunnistan, need pildid on veel toas olles lahtisest aknast tehtud. Aga ega ma kauaks suutnud tuppa jääda. See ilu, mis külmapoisid öösel tegid, tahtis ikka lähemat uurimist. Siinkohal olen õnnelik, et mulle meeldib hommikuti vara ärgata. Nii saan selle hommikuilu ka pildile.  Ja mitte kunagi ei õnnestu mul üksi seda nautida, ikka koos armsa sõbraga. Nüüdseks on juba päris kindel, et see koerake on minu kaitseingel – pilk alati peal, kõrv valvel kuulatamas ja kaugemale kui meeter minust naljalt ei jää. Aitäh, Thaila! 🙂

DSC02092

DSC02104

DSC02098

Olen tänulik tänase päeva eest! Olen tänulik tänase kingituse eest! Olen tänulik! 😉

One thought on “Sel erilisel päeval

  1. Ilus postitus, energiat juurde andev ja innustav tegudele … ja kui hästi ilusad fotod neid vaatan kohe kauemgi kui viivu … aitäh positiivse elamuse eest ♥♥♥

Lisa kommentaar

