Aasta uus

Mingi ennustuse järgi pidavat inimene kõige rohkem tegelema alanud aastal sellega, mida ta teeb uue aasta esimestel tundidel. Kes magab aasta maha, kes pidutseb pööraselt… Mind peaks siis ees ootama lastega toredad koosolemise päevad, kallima kaisutused ning rõõmus elevus ja hea tuju. Kindlasti mahub sinna ka ootusärevust ja põnevust. Kuna võtsin plaani oma lõppenud aastale täna öösel kriips alla tõmmata, siis järelikult ka rohkelt mõtte- ja kirjatööd. 🙂

Kui kiirelt ja kokkuvõtvalt teha, siis oli 2015 suurte muutuste aasta. Ja sellega olekski kõige olulisem öeldud. Aga süviti minnes, oli see ka tähtis iseenda tundmaõppimise ja arenemise aasta, mis jätkub ka vaatamata aastaarvu vahetumisele.

Küsi ja sulle antakse! Nii jõudsidki kauaoodatud muutused ja muudatused minuni. Kui ma oma kirjapandud soovid kevadel lahti lõin ja lugema asusin, siis rida realt sain kinnitust, et oma soovidega tuleb tõesti olla äärmiselt täpne ja tähelepanelik. Suuremas osas läksid soovid täide sõna-sõnalt, kui esimene maikuu päev viis mind kokku armsa inimesega, kelles on olemas just need isiksuse- ja iseloomuomadused, mida mehes hindan. Maikuu viimasel päeval olime juba valmis leivad-saiad ühisesse kappi panema ja minu järgmine soov sai teoks. Korterielust kolisin koos lastega elama oma majja. Majja, millest ühisel nõul ja jõul nüüd loome meie oma kodu.

Õnn naeratas aga veelgi enam, kui uues kodukülas sain ka oma erialast tööd kohalikus lasteaias. Väike ja kodune, kus kõik lapsed on nii omad ja hoitud nagu tuleksid igal hommikul oma vanaemade juurde mängima (Ma ei vihja mitte õpetajate vanusele, vaid pigem suhtumisele 🙂 ). Samuti on ilma tõrgeteta sujunud minu oma laste harjumine uute koolide ja uute kaaslastega.

Jah, ma olen töö, laste ja koduloomade (koer ja 2 kassi) kõrvalt pisut vähem aega leidnud oma mõtete-tunnete lahtikirjutamiseks, küll aga on pildistamispisik hoolega minu sees toimetamas ja ilma kaamerata ma naljalt kodust välja ei lähe. Uues kohas olen juba avastanud mõned “omad paigad”, kus käin vaikust nautimas ja akusid laadimas. Samuti on mõnus vaheldus iganädalane laulmine segakooris OiReTa.

Usun siiralt, et me kohtume oma elus just nende õigete inimestega, kes tulevad meile appi meile vajalikke õppetunde omandama. Nii olen mitmeid kordi avastanud end mõttelt, et mina kohtusin Sinuga just sel eesmärgil, et ma õpiksin… Ja selle äratundmise eest olen südamest tänulik! Ainult nii see inimese eneseareng ning koos- ja kokkukasvamine saabki toimida.

Nagu varemgi, ei jaga ma mingeid lubadusi, kuna nende täitmises ei saa ma kuidagi 100% kindel olla. Küll aga luban hoida seda ilusat ja head, mis mu elus praegu on, et see meie ühises armastuse aias kosuks, kasvaks ja õitseks minu ja minu lähedaste rõõmuks ja meeleheaks.

TÄNAN SIND, AASTA 2015! 2016. AASTAL LIIGUN ENESEKINDLALT JA JULGELT EDASI SEATUD SIHTIDE SUUNAS NING USALDAN ENNAST ROHKEM!

KÕIGILE, KES LUGEMISEGA SIIANI JÕUDSID, SOOVIN UUEKS AASTAKS JULGET UNISTAMIST JA UNISTUSTE TÄITUMIST, ÜKSTEISEST HOOLIMIST, ÕNNE, KÜLLUST JA ARMASTUST!DSC04304

7 kommentaari “Aasta uus

  1. ema ütles:

    Aitähh Sulle siiruse ja puhta hinge eest…..lisasid ka minu algavasse aastasse meelerahu ja usku et igast olukorrast on väljapääs ja ka kõige raskematest asjadest mis elus ette tulevad on midagi õppida….meil kõigil….armastust,austust üksteise vastu ja kordaminekuid uue kodu loomisel!!!

    Meeldib

    • sofikene ütles:

      Tänan! Suurim õnn ongi see, kui need hetked endast märku annavad ja meelde jäävad! Mõni tuhiseb millegi suure ja ideaalse poole püüeldes oma õnnest mööda, ega märkagi nautida. 😉

      Liked by 1 person

Lisa kommentaar