Kingitud valgus

Jõuluaeg on peagi otsa saamas. Meenutama jäävad seda igal aastal õnnelike nägudega perepildid, kaunilt ehitud jõulukuusk ja kodu, mälestused rõõmurohketest külaskäikudest ja kokkusaamistest, uue-aasta-lubadused veidi vähem pingutada kingituste tegemisel ja peolauale parima kuhjamisel, lumerohkel talvel ka ühistest lõbusad  hetked kelgumäel või suusarajal jne.

Meenutama jäävad ka tehtud ja saadud kingitused, enamus neist ju siiski käegakatsutavad. Hea, kui lapsepõlvest on alles hinges see tunne, kui oma kingipakke avasime. Mulle meeldivad kingitused, milles on tunda tegija hingesoojust, käteosavust, südamlikke soove ja häid mõtteid, tahet kinkida rõõmu. Olen õnnelik, et sel aastal sain väga erilisi ja südamega tehtud kingitusi ning suuremas koguses valgust. Seda, mida ise endale sobival ajal läita, kui ka looduslikku päikeselt ja kauaoodatud lumevalgust.

Suurim kingitus on aga see, et igal hommikul ärgates näevad mu silmad päevavalgust. Sedasama, mille jooksul saan teha mitmeid valikuid ning otsuseid, võib-olla eksida ja parandada vigu, märgata ennast ja inimesi enda ümber. Koguda päikesevalgust oma hinge, et see valgustaks minu teid ja tegemisi, samme ja saavutusi, mõeldud mõtteid ja väljaöeldud sõnu. Selle kingituse eest, et mulle on antud järjekordne päev elamiseks, olen kõige rohkem tänulik.

Uusaastaöö on maagiline aeg, mil soovitud soovid pidid täituma. Mina soovin, et kõikidel inimestel, kellega ma ühel või teisel või saja viiekümnendal põhjusel seotud olen,  oleks uuel aastal kuhjaga heatahtlikkust, südamesoojust, armastust ja hingevalgust!

HEAD UUT!

Lisa kommentaar

