Et ei unustaks

Maailma ja teisi inimesi ei pea parandama, piisab, kui muudame ennast ja inimesed muutuvad,  pisike maailm meie ümber muutub. Piisab, kui lihtsa “Tere!” juurde lisame – “Aitäh, ilusa hommiku eest!” Piisab, kui märkame kohvikruusi ulatajale naeratada. Piisab, kui koduuksest väljujale anname teada, et ma ootan Sind koju tagasi! Piisab väikesest mõttehetkest kõige kallimate peale, saates nii neile oma hea energiaga täidetud soovid. Piisab uskumisest, et kui kõik ei olegi ideaalne, siis on meil palju “väga head”. Keskendume sellele. Piisab peegli-minaga vahetada pilk ja tunnustada ennast kasvõi ühe ainsa hea omaduse eest. Piisab jätta pragamata segamini toa eest ja pakkuda oma abi koristamisel. Piisab olla olemas. Olla iga päev tänulik päikese eest, mis valgustab me elu ja südameid. Piisab vaid vastu võtta. Piisab teadmisest, et ma ei pea olema parim, ma olen piisav. Ma olen väärtuslik. Piisab sellest, kui sajaprotsendiliselt pühendume OMA ELU elamisele. Oma õnne ülesehitamisele, hoidmisele ja jagamisele. Piisab, kui alustada iga päeva iseenda sisse vaatamisega, iseenda vajaduste rahuldamisega, iseenda armastamise ja austamisega. Siis on, mida teistelegi anda. Piisab teadmisest, et ma olen armastatud ja hoitud! Mina tean. Aga Sina?

12801273_1018986508163102_2257681768078005745_n

R.I.P

 

 

2 thoughts on “Et ei unustaks

  1. Kõik, millest kirjutad, on sulatõsi. Küll on aga ülekohtune ja kurb, kui lahkub noor inimene …

  2. Sa oled tabanud naelapea pihta , ma olen sada protsenti sinuga nõus Sofikene. Mulle meeldib ka kiita selle eest, mis elu pakub, aga kui mulle midagi ei meeldi- ei kiru teisi nende tegemata jätmiste pärast, vaid parandan oma elukvaliteeti nii palju kui suudan. Lihtsalt valus on lugeda kirumisi, kui halb kõik on . Ei ole halb . Kõik on rõõmsad ja õnnelikud väljaarvatud need kirujad /teiste mahategijad/vandujad/halisejad/
    Ma ei taha peale sattuda sellistele kirjutistele, kuid elu on selline, et tahes tahtmata vahest juhtud lugema kommentaare ja siis läheb meel kurvaks .Aga sinu väljaütlemised on nii südantsoojendavad, toredad, positiivsed et lausa meele teevad rõõmsaks .
    Mul on häbi et ma ei tunne Kadri Luige loomingut, ega pole kunagi tema blogi lugenud aga nüüd juhtusin lugema … Minu poolt ka sügav kaastunne, kuigi ma ei tea temast midagi, aga lihtsalt näen, kui paljud teda taga leinavad ja hea sõnaga meenutavad

Lisa kommentaar

