Õnneks sajab!

Täna jõudis see kauaoodatud kastja ka siia, Järvamaale ja teeb tööd kohe hoolega – sajab vahetpidamata. Loomulikult olen ma õnnelik, et niisutab kenasti muru ja taimekesi. Samas nädalavahetusel on ju rohkelt aega käes, et looduses liikuda ja seda ma ka igal võimalusel teen, koos kaameraga. Tänane retk sai aga tehtud hommikul üsna lühike – pool tundi ja läbimärg. 😀 Mõne klõpsu ikka jope hõlmast tegin, kuna minu kaamera kahjuks veekindel pole. 😉

Karikakarde vahelt köitsid minu tähelepanu aga väikesed punased täpikesed ja nii said lapsed selle suve esimesi metsmaasikaid maitsta.

13435694_1040136079403898_1462375555_n

Edasi kulges päev tubaselt. Vihmasel ilmal on meie majas selline huvitav mõju, et meelitab ringi kõndima selliseid vahvaid hõbedasi tegelasi ning põnevust pakub ka osavuse proovile panek. Sel ajal kui lapsed olid hõivatud lõbusa ajaveetmisega askeldasin mina pisut köögis ja nüüd naudime üheskoos kaminatule paistel magusat õhtuampsu.

Mida teed sina vihmase ilmaga?

3 thoughts on “Õnneks sajab!

  1. Anni ütles:

    Meil sajab juba kaks päeva vahetpidamata ning läks tuuliseks ja külmaks. Eestis on viimastel suvedel, kas +28 või +8, aga mitte +22 🙂
    Moonid on Sul nii kenad, aga mina olen kurb, kuna pillasin fotoka metsas maha ja patakad ei seisa enam sees. Klapp ei lukustu – mingi vidin kadus vist ära. Nüüd peab remonti viima 😦

Lisa kommentaar

