Õnne jaanisünnipäevaks

Tihti just seda väljendit kasutavad inimesed minu õnnitlemiseks, sest sünnipäev ju jaaniööl. 😉

Õnne tuli ka sel aastal kuhjaga ning osakese sellest voolisin ise oma kätega valmis ehk kasutasin ära kingitud krõbiseva. Mulle väga meeldib, kui külaline küsib, mida sa soovid. Siis olen kindel, et kingitus valmistab 100% rõõmu ja leiab ka kindlasti kasutust. Ja nii ma saingi oma raamatu-soovi-nimekirjast järgmisele linnukese taha teha – olemas! 🙂

DSC02776

Tänaseks on see raamat ka juba läbi loetud ning head mõtted sealt ka juba kasutust leidnud.

Teinegi kingitus õnnestus saada “tänu” sellele, et kodutehnika mingi aeg lihtsalt vajab väljavahetamist. Nii ma saingi endale uued abilised kööki.

DSC02775

Kolmanda kingituse peale tulin siis, kui omale aeda püsikuid tellisin (kohal ja istutatud tänaseks). Ja nii saingi endale uhke pojengipõõsa ning mõned viljapuud – martsipan, valge klaar, ploom ja virsik. Viimane on eriliselt põnevust tekitav, kas saaki ka saab? 😛

DSC02644

Sünnipäeva puhul sai kodutrepp endale pisut palli-kaunistust ning ühele pildile püüdsin ka mõned õnneõied.

Jaanilaupäeva varahommikul (kell 5) käisin aga kaameraga pisut õues ringi. Selliseid ilusaid hetki tabasin. 🙂

Pildike ka meie väikesest kohustuslikust jaanilõkkest. DSC02714

Tänane päev aga tegi ühe üllatuskingituse – mõnusa ülisooja suveilma, mis annab põhjust ennast mõne veekogu äärde vedada. Kohalikus järves täna juba käisime, aga minu hing ihkab meretuult ja laintelaulu. Küllap ka see soov täitub! 🙂

3 thoughts on “Õnne jaanisünnipäevaks

  1. Jaanika ütles:

    Ma sooviksin meilegi sellist kohvimasinat nagu pildil, aga mul on kuri kahtlus, et see viiks kerge kohvi ülejoomiseni.. Kuigi külalistele oleks hea pakkuda ja suuremat kogust teha. Siiani oleme pätikatega harjunud. 🙂

    • sofikene ütles:

      Minuga nüüd ka sedasi, et siiani olin aastaid täielik kohvihoolik – 4-5 tassi päevas ikka, aga nüüd… 1 tass hommikul vaid. 🙂 Vaatame, mis juhtub, kui see “ajutine kosumine” mööda saab. 😀

Lisa kommentaar

