Hommik pildis

Kui silmad lahti teen, on ööst saanud hommik. Suviti on seda tunda päikesest, kes vara-vara julgelt mu magamistuppa astub. Eks ta hoolitseb, et ma oma päeva ikka tegusalt ära kasutaksin, mitte ei magaks lihtsalt lõunani maha, mis minu puhul on vist suht väheusutav. 🙂 Aitäh, kallikesele kohvi ja turgutava ampsu eest, mis mind voodi kõrval ootamas. Lükkan koos viimase kohvilonksuga teki pealt ja astun uude päeva. Hurraa! Täna on päikeseline hommik. See aga tähendab seda, et nii mõnigi ilus hetk võib olla jäädvustamiseks juba ootamas.

Esimesed sammud kastemärjas murus on ergutavalt äratavad. Minut hiljem on see puhas rõõm ja nauding. Tunnen kusagil sügaval suurt rahu ja tänulikkust alanud päeva eest! Miljon päikesepaiga helkima löönud piiska hellitavad mu jalgu. Imeline! 🙂

Esmalt saavad minu “Tere!” need vähesed õied, mis aias on lahti löönud. Tumepunase liilia kõrval sätib end õitsema järgmine, mille värvist mul polnud varem aimugi – ilus õrn kahvatukollane üllataja!

Ma ei mäleta, et oleksin lapsena, kui kogu aiamaa rohimine-kastmine oli enamasti minu kohustus, iga päev käinud rõõmu ja ootusärevusega seal lihtsalt kõndimas ja uudistamas. Nüüd on sellel kõigel hoopis teine tähendus, kuigi töö on sama. Lihtsalt nüüd teen seda heast tahtest ja suurima rõõmuga, et näha vilju valmimas. Siit ka väike näpunäide endale, et kui tahad lapsi aeda tööle meelitada, näita neile nende töö tulemust, lase neil seda maitsta ja sellest rõõmu tunda. 😉 Alustasime alles esimest aastat nii väikese aiavilja kasvatamise kui ka marjapõõsaste ja viljapuude istutamisega. Seega pole meil miskit saaki veel oodata, küll aga annavad kõik märku, et õige hoolitsuse ja jagatud armastuse korral, anname edaspidi vastu seda, mida soovite. Kas olete märganud, kui ilus võib olla maasika leht? 🙂

Meie kodukandi iibel hoiavad silma peal sellised “ametnikud” ja pildile ei mahtunud kõik ülejäänud, kes pisut kaugemal põllul ringi kõnnivad. 😉

DSC03505

Kaunist kirju suve jätku teile kõigile, et sügisel oleks “saadusi”, millest kokkukeedetud suvemälestustemoos “maitseks” eriti hästi pikkadel talveõhtutel üheskoos meenutades… 🙂

DSC03428

3 thoughts on “Hommik pildis

  1. Anonüümne ütles:

    kui olin noor laps ei saanud aru, miks isa tahtis meid vara üles ajada kella 5 aeg ja kutsus aeda vaatama ja linnulaulu kuulama, see oli nii suur piin ja ei huvitanud mitte üks raas. nüüd kui ise ärkan kell 4-5 ja istun rõdule imetlema, tahaks ka kedagi kaasa kutsuda nautima seda ilu, mida varahommikune loodus meile jagab .. sest üksi on peaaegu võimatu seda üle elada . Aitäh ilusate , imeilusate “fotosüüdistuste “eest!Olen lummatud

    • sofikene ütles:

      Suur tänu ilusate sõnade eest! Minulgi hea meel, kui minu pildiloost kellelgi rõõm hinges helisema lööb. Kohtumisteni järgmistes lugudes!

Lisa kommentaar

