Mustikamusine tänu

Olen sellest juba kirjutanud, et ega vist mingi väega mind suvel metsa saa. Välja arvatud ehk varavalges (kell 4 nt) ja sombus ilmaga. Plaanisin ikka seda minekut sel suvelgi, et saaks talveks varuda vajalikku kõhurohtu, mis minu memme sõnul peab igal emal olemas olema, kui kõhuprobleemid lapsi kimbutavad. Aga plaanid jäid kõik plaanideks nagu ikka, sest… ilmad sobisid küll, nii mõnelgi hommikul tundus, et kõik maailma tuuled on meie maja korstnasse kogunenud kontserti andma ja vihmakestki siristas vaikselt pilveribast.. Aga kord polnud autot kodus ja teisel võimalikul päeval kadus aeg käest ootamatute toimetuste tõttu. Jäi minemata. Aga kus soov kõige suurem, seal internet kõige lähem ja nii tellisimegi endale sel aastal marjad väikese tasu eest. Kui inimene käib minu eest metsas, teeb minu eest töö ära ning toob puhastatud marjad sõna otseses mõttes kodutrepile, siis olen nõus maksma küll. Mina sain ju ainult magusa mustika-sinise-suu, mõned karbitäied marju sügavkülma ning 10 purki moosi. Kindluse mõttes, et pole see mingi “Meie Mari” moos, said purgid endale ka lõbusad sildid peale. 🙂 Aitäh!

Lisa kommentaar

