Olen 1 kuu uus!

Täpikese esimese kuu arengufotole sai enamus olulisest kirja, aga juttu jätkub ka beebiraamatusse. Olen seda meelt, et kõik, mis vähegi väärib ülestähendamist sellel kiirel kasvuajal, tuleb kohe kirja panna. Muidu unub või kaob lihtsalt argipäeva askelduste vahele see tähtis ära ja sellest on hiljem väga kahju. Sirvin ikka oma vanemate laste kirjutisi ja seal oleks võinud ju ka rohkem infot olla. Kindlasti peaks saama kirja ka issi arvamused, mõtted, märkamised, mis võivad vägagi erineda minu omast, kes ma pidevalt lapsukesega koos olen. Isad, märkavad hoopis teisi asju, olles vahepeal täiesti teises keskkonnas, teiste inimeste ja olukordade keskel(näiteks töölkäivad isad). Juba praegu kuulen üllatavalt armsaid ütlemisi neiu kohta, mis minu silmisse ja mõttemaailma pole veel üldse jõudnud. Eks meelitan ka meie issi sinna raamatusse mõne tähelepaneku kirja panema. 😉

Täpikese ilunumbrid on kenasti fotol, aga panen siia pisut teistsugused enda omad ka. 😛

Arvele võttes kaalusin: 67,8 kg

Raseduse lõpus kaalusin: 73,2 kg

1 kuu peale sünnitust kaalun: 64,5 kg

Nüüd tuleb seda viimast numbrit hoida või isegi veidi vähendada, millele aitavad kindlasti kaasa vankriga tagasingikulutamiskõnnid. 😀 Kasuks tulevad ka kõhulihaste turgutamistrennid, aga nendega veel ei alusta, sest aeg-ajalt esineb mul vaevumärgatavat kõhuvalu ning selg väsib ootamatult kiiresti, kui Täpikesega voodi kohal tegelen. Mähkimislaud oleks vist siinkohal abiks olnud, aga loobusin selle ostmisest.

Mõnusat ja meeldejäävat teist kasvukuud meile! Ja kõigile külalistele lõbusat tuisu-,vastla-, sõbra- ja Eestimaa pidupäevakuud! 🙂

4 thoughts on “Olen 1 kuu uus!

  1. Tänapäeval on hea, et telefoniga saab ka helifaile salvestada- seega kõik lalinad, nutud jne. oleks ka vahva talletada 😉
    Kosumist ja hoogsat arengut! 🙂

  2. Palju õnne, printsessike!

    Ta on sul tõeliselt hästi kosunud. 1200 g väärib lausa aplausi! Ma ei tea, mis minu piimal viga on, aga kaalu ei tule isegi nii palju kui pikkust. Arusaadavalt, kui poeg soovib enda nimevääriliseks sirguda, siis tulebki mühinal kasvada.

    Kuidas preili öösel magab? Kas laseb teil ka puhata? Meie esimene kuu läks üsna konarlikult, aga saime koos mehega selle läbi teha ja uni pole kunagi veel nii magus olnud. 😀

    • Aitäh, Jaanika!
      Esimesed kaks nädalat oli öö ja päev sassis. Siis oli hea, kui temaga koos sain silma kinni päeva ajal. Edasi tulid mingid seletamatud õhtused nutujorud, 21-st südaööni tavaliselt, kui rahunes vaid süües ja süles või issi kõhul. Viimasel nädalal nüüd ka see vähemaks jäänud. Öösel magab 2-2,5 tundi, sööb ja magab edasi. Seega saame ise ka magatud oma uned. Kui ma ta veel oma voodisse ka paneksin, siis oleks kõik hästi, aga öösel ikka kaisus. 😉 Kuidas teil suhe oma voodiga on?

Lisa kommentaar

