Suvine fotojaht III

3. etapi algus oli esmaspäeval. Aga meil siin kallas hommikust peale vihmakest. Lootsin, et väljahõigatav teema oleks miski, mille tabamiseks piisaks vaid korraks nina toast välja pistmisest. Aga minu jaoks osutus see suuresti vastupidiseks ja päris parajaks pähkliks.

Teema oli “Elas metsas…” ehk lubatud kõik elusolendid sipelgast karuni. No pole ma kunagi eriline linnu-looma pildistaja olnud. Kannatust olekski, aga hetkel sõltub minu looduses viibimise aeg ühe armsa pisiinimese uneajast. Ja samuti on minu oskused ja tehnilised võimalused loomi-linde tabada mitte väga head.

No võtsin siis ikka kätte ja läksin vankritiirule kohalike põldude ja metsade vahele. Linde lendas, aga no ühe käega vankrit lükates ei suutnud ma kuidagi õigeaegselt kaamerat haarata ja pilti teha. Koduõuele tagasi jõudes, pöörasin pilgu madalale, ehk hakkab mõni tegelane sealt silma. Paar sipelgat sibas märjas samblas ringi, aga tänu vihmale oli väljas rohkelt tigusid. Sipelga pildistamiseks pole mul piisavalt head objektiivi, seega jäid üle teod.

Uudistasin neid ja nende aeg-luubis kulgemist kohe pikka aega. Kuni jõudsin oma tikripõõsasteni. Tõstsin pilgu märgadele lehtedele ja seal nende vahel ootas mind kohtumine paari sobiva modelliga. Sobiva just seetõttu, et sel ajal, kui nemad oma poose vahetavad, jõuan mina uueks võtteks valmistuda. 🙂

Nagu ikka sai jälle kümneid pilte klõpsitud ning kodus ootas lähima vaatluse põhjal parima väljavalimine. Omavahel võistlesid kaks pilti, mille juurde mul ka kohe lugu pähe kargas.

  1. Peitusemäng teoga – peale esimest peitmisvooru võib järgmist ootama jäädagi.

DSC02349

2. Mahe on moes! Tigetikker kannab uut nime – tigutikker – pehmete okastega.

DSC02356

Esitlesin oma tööna teist ja 11 inimest pidasid seda pilti meeldivaks.

Lisa kommentaar

