Suvine fotojaht VI

Fotojahi uus teema avalikustatakse alati toredal ennelõunasel kellaajal – 11:33. Ütlen ausalt, et olen ikka püüdnud seda kellaaega meeles pidada sama tähtsalt nagu mõnda arstivisiidi või tähtsa kohtumise oma. Põnev ju! 😛 Ja kuna veidi peale seda on ka Täpikesel lõunauneaeg käes, siis saangi minna kohe meie käruringile ja hakata jahtima.

6. teema oli aga nii tore, et aega pilditegemiseni küll – “Suveöö”. Kuna pildid peavad olema värsked, siis jäi üle ainult seda ööd ootama jääda.

Minu jaoks oli ka see teema paras väljakutse, sest minu kaamera keeldub minuga hämaras koostööst või olen ise lihtsalt oskamatu. Igatahes tekkis hinge väike ärevus, et mis siis, kui ma ühtegi head klõpsu tehtud ei saa.

Kell näitas juba kümnendat ja üheteistkümnendat õhtutundi, aga akna taga oligi täpselt selline suveöö nagu olema peab. Ei lähegi väga pimedaks, kui just taevas pilvedega paksult kaetud pole. Ei olnud. Hoopis kaunis loojang pani taeva põlema ning pakkus imelist vaatemängu. Istusin siis kaameraga kodu lähedal heinamaa serval ja klõpsisin pilte.

Kui teha pilt põlevast loojangutaevast, siis kuidas ma tõestan, et foto on tehtud just suveööl? – käis peast läbi ootamatu mõte. Järelikult tuleb leida midagi sellist, mis on ainuomane ainult käesolevale hetkele.

Langetasin pilgu ja siinsamas minu nina all toimetas oma hilisõhtuseid toimetusi armas väike putukas. Võtsin asendi sisse, sättisin võilillepalli ja putuka kenasti loojuva päikese sooja sülle ning minu senini parim pilt saigi tehtud. Ise olin õnnelik ja tundub, et meeldis ka teistele. Vähemalt 37 inimest jätsid pildi alla sellest märgi. 🙂

DSC02889

 

Lisa kommentaar

